Финални резултати от Black Friday 2014

Вторият Black Friday, проведен от eMAG постави нови рекорди за българската онлайн търговия

  • През деня на Black Firday, на еMAG.bg бяха поръчани 110 000 продукта
  • 1.5 млн. посещения на сайта бяха регистрирани само за един ден
  • Рекорден трафик от мобилни устройства: 385 000 посещения и 13% от всички поръчани продукти
  • Топ категории продавани в eMAG – „Електроуреди за дома“ с 23 000 продадени продукта; „Играчки и бебешки продукти“ с 13 000 продадени продукта.

eMAG, най-големият онлайн търговец в Централна и Източна Европа, написа в петък още една забележителна страница в историята на българското онлайн пазаруване. Вторият пореден Black Friday се превърна в страхотна кампания, регистрирайки 1.5 млн. посещения за деня и продажби в размер на 13.2 млн. лева само за един ден.

Компанията отчете над 110 000 поръчани продукта, а стойността напредоставените отстъпки е близо 6 000 000 лв.

Black Friday вече се превърна във феномен и по време на кампанията хората успяват да закупят желаните продукти на много добри цени. Инвестирахме значителни усилия и подготвихме кампанията с голямо желание за клиентите ни – сега от резултатите виждаме, че си е заслужавало. В този специален ден онлайн търговията беше пред традиционния ритейл. За нас това е повод за радост, тъй като забелязваме, че клиентите разбират все по-добре предимствата на пазаруването онлайн.“ – споделя Огнян Лахчев, Маркетинг директор на eMAG.bg.

Всяко четвърто посещение е направено от мобилно устройство.
Заради нарастващата популярност на смарфоните и таблетите е нормално eMAG да обръща специално внимание на мобилните платформи. Според анализираните данни, 385 000 посещения са от мобилни устройства, а 13% от поръчките са направени през мобилната платформа на сайта.
Електроуредите за дома – сред най-популярните покупки
Клиентите имаха възможност да пазаруват от разнообразни продуктови категории. Сред най-популярните можем да отличим „Мобилни телефони“ с над 9000 продадени продукта, както и близо 9000 таблета. На върха обаче е друга категория – „Електроуреди за дома“, която отчете над 23 000 продадени продукта. Съдейки по продадените 13 000 детски продукта, можем да заключим, че пазаруването онлайн за играчки и бебешки продукти става все по-популярно. Любителите на четенето също проявиха сериозна активност с над 3400 поръчани книги, а категорията с парфюми и козметика отчете 2500 продадени продукта.

Най-голямата поръчка по време на кампанията е на стойност от 8500 лв., с голямата отстъпка от 2420 лв.

Партньорите на eMAG, продаващи на eMAG.bg, също имаха повод да празнуват – те реализираха продажби от над 14 000 продукта на обща стойност над 700 000 лв. Над 45 търговеца от разнообразни продуктови категории взеха участие в кампанията и получиха поръчки от клиентите на eMAG.

При старта на Black Friday в петък сутринта, имаше 100 000 посетители едновременно, следящи офертите на eMAG. За първите 10 минути, клиентите поръчваха по 20 продукта на секунда. Въпреки големият брой посетители и интерес, сайтът на eMAG функционираше гладко и безпроблемно през цялото време и клиентите имаха възможност да избират продукти и да правят поръчки без допълнително забавяне.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.