Black Friday в eMAG наближава

Черен петък в eMAG, Black Friday в eMAG 2016, 25 ноември

Черен петък в eMAG, Black Friday в eMAG 2016, 25 ноември


Тази година на 25 ноември за Black Friday еMAG ще предложи над 300 000 продукта на потребителите си:

• Тази година Black Friday е на 25 ноември
• Над 200 търговци от eМАG Marketplace се включат също в шопинг събитието

Организираме очакваното годишно шопинг събитие Black Friday на 25 ноември (петък), предлагайки на клиентите си много повече продукти спрямо миналата година. Ще можете да се възползвате от много разнообразни оферти и да избирате от над 300 000 бройки продукти тази година на еmag.bg. За да се подготвим за тазгодишната кампания, водим 10 месеца разговори със своите бизнес партньори и утвърдихме стратегическите си партньорства за българския пазар с водещите куриерските компании. Освен това, интегрирахме в мобилното си приложение функцията за „плащане с 1 клик“, която улеснява пазаруването за клиентите и докато са в движение.

Пазарно представително изследване[1], проведено от Millward Brown по поръчка на eMAG за кампанията „Черен петък“ през 2016 г., показва, че познаваемостта за това шопинг събитие сред българските потребители е достигнала 89% през 2016г. спрямо 76% през 2014г. 64% от анкетираните, които са чували за събитието, обмислят да пазаруват през този ден, като онлайн каналът е предпочитан от 71% от тези потребители, които обмислят покупка. Проучването също така разкрива, че eMAG.bg е на първо място сред онлайн магазините за потенциалните клиенти по време на Black Friday с 42%. 29% от анкетираните планират да инвестират в покупки над 680 лв. за Black Friday.

Въз основа на успеха от предходните години и стабилния растеж през последните 12 месеца, значително увеличихме броя продукти, предлагани за Black Friday, достигайки над 300 000 бройки продукти.

По време на миналогодишната Black Friday кампания eMAG.bg генерира продажби в размер на над 23 млн.лв. и над 175 000 поръчани продукта. Тъй като важна част (45%) от общия брой посещения идват от мобилни устройства, през мобилното приложение или чрез мобилната версия на сайта, тази година eMAG добави в приложението си функцията за „Плащане с 1 клик“, за да отговори на нуждите на клиентите и да предложи по-удобно пазаруване чрез плащане само с един клик. Благодарение на тази нова функция, клиентите могат да закупят бързо продукти, предлагани от eMAG , докато са в движение.

Подготовката за кампанията Black Friday включва не само физическото разширяване на складовия капацитет, но също така и развитието на вътрешните логистични процеси, за да успее компанията да обработва и изпраща поръчките за Black Friday своевременно. Това включва също последващи подобрения във външния логистичен капацитет в тясно сътрудничество с куриерите.

Екипът за обслужване на клиенти също е увеличен, за да се осигури бърза и ефективна подкрепа на клиентите, ако е необходимо. За свое удобство всички клиенти, както обичайно, ще могат да следят статуса на поръчката през своя акаунт в eМАG.

Тазгодишните оферти ще покриват широка гама продукти от телевизори, мобилни устройства, телефони, таблети и лаптопи, ИТ продукти (компоненти и периферия), малки и големи електроуреди, до детски стоки, козметика, продукти за дома и декорацията, мода и спортни артикули, автомобилни гуми и много други. Разбира се, ще представим и категории, с които да изненадаме посетителитe.

Black Friday oфертите са налични до изчерпване на наличните количества, виж тук пълния правилник на кампанията. Подгответе се за кампанията с нашия Наръчник за пазаруване.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Вашият коментар

XHTML: може да използвате следните тагове: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>