Пазаруване преди Великден

eMAG – най-големият онлайн търговец в Централна и Източка Европа, с над 1 млн. нови клиенти през 2013г. в България, Румъния и Унгария, анализира поведението на клиентите си, за да установи техните навици за пазаруване преди Великден.

eMAG стъпва на българския пазар преди повече от година и половина (септември 2012) и през това време постави нови стандарти за онлайн търговия в България. За този период уебсайтът бе посетен над 18 млн. пъти, което означава, че всеки втори активен интернет потребител е посетил eMAG.bg поне веднъж. Във всеки един момент има стотици хора, които разглеждат страниците на eMAG. Онлайн търговецът придоби завиден пазарен дял (50% за електроника и IT), благодарение на богатия избор от над 30 000 продукти от минимум 500 марки, както и на безупречните услуги, които предлага на клиентите си – безплатна и бърза доставка навсякъде в България, удобно гаранционно обслужване, 15-дневен период, в който клиентите имат право да върнат закупените продукти, ако не отговарят на очакванията им, и разнообразни начини на заплащане. За година и половина продуктите, предлагани на eMAG.bg, пропътуваха над 41 млн. км., за да стигнат до своите нови собственици.

Според анализа на eMAG за поведението на клиентите им 2 седмици преди Великден през 2013, най-закупуваните продукти в периода са лаптопи и таблети (22.1% от закупения обем), а също и телефони и интернет устройства (16.4% от закупения обем). Този интерес е разбираем, тъй като това е и периода, в който производителите подновяват своите продуктови линии и представят новите си разработки.

Това е също така и период, в който домакинствата се подготвят за пролетно почистване, а с многобройните празници – Великден, Гергьовден – това е и време, което се свързва с приготвяне на големи традиционни трапези с вкусни ястия, на които се наслаждава цялото семейство. Съотвено и процентът на поръчани електроуреди също е висок – 16%.

Българите се наслаждават и на доста почивни дни, които повечето хора предпочитат да прекарат на кратка почивка или екскурзия. За да уловиш незабравимите мигове по време на почивката, а също и да запечаташ големите семейни сбирки и трапези, фотоапаратът или видеокамерата са идеалният избор. Интересът към такъв тип продукти също не е малък – 9.2% от закупените продукти са от категорията Фото & Видео.

Интересен факт е също, че средният трафик към eMAG.bg от мобилни устройства е 12%, докато по време на активна шопинг кампания, посещенията от мобилни устройства се покачват двойно – до 25%, защото хората пазаруват повече в движение, за да не изпуснат най-добрите оферти.

Както винаги, eMAG е подготвил за своите клиенти специално шопинг събитие за наближаващия празник – Великден – под надслов „Преоткрий българската традиция“, което започва с ексклузивна кампания за пазаруване “Crazy Days”. Кампанията ще продължи 4 дни – от 10 до 13 април, и ще предлага отстъпки до 50% на продукти от почти всички категории. Всяка поръчка ще бъде с бърза и безплатна доставка до вратата на клиента, както и досега. През следващата седмица eMAG ще продължи с приятните изненади за Великден.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.